Strefa Fitness

BODY SHAPE - zajęcia wzmacniające oraz modelujące sylwetkę na wysokim tętnie. Podczas zajęć wykorzystywane są różne przyrządy.
Cel: spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie sylwetki
Intensywność:
średnia
Poziom zaawansowania:
dla wszystkich

 

BODY FIRE - roztańczone zajęcia kondycyjno-wzmacniające oparte o ćwiczenia z ciężarem własnego ciała. Mnóstwo energii i setki spalonych kalorii gwarantowane!
Cel: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji
Intensywność:
średnia
Poziom zaawansowania:
dla wszystkich

 

BOOT CAMP - zajęcia wzorowane na zaprawie wojskowej amerykańskich Marines. Obwód ćwiczebny gwarantujący wysokie tętno, złożony z ćwiczeń funkcjonalnych z ciężarem własnego ciała, a także z wykorzystaniem przyrządów: kettli, core bagów, wall balli, opony, młotów, etc.
Cel: ogólna poprawa kondycji i sprawności fizycznej oraz wzmocnienie całego ciała
Intensywność: duża
Poziom zaawansowania: polecane dla osób o wysokiej sprawności fizycznej

 

ZUMBA - Fuzja tańca i fitnessu. Proste kroki taneczne, połączone w krótkie układy choreograficzne i świetna, motywująca muzyka, stwarzają atmosferę super imprezy zachęcając nas do zabawy i spalania mnóstwa kalorii. Bardzo dynamiczna i zaskakująca kombinacja rytmów różnych stylów muzycznych.
Cel: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa pamięci i koordynacji ruchowej.
Intensywność: duża.
Poziom zaawansowania: dla wszystkich lubiących taniec i dobrą zabawę.

 
Sexy ABS (brzuch, posladki, uda) - zajęcia wzmacniające i modelujące dolne partie ciała i brzuch.
Cel: jędrne i smukłe pośladki oraz uda. Szczupły brzuch.
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich


PUMP - Trening wytrzymałościowo-siłowy dla kobiet jak i mężczyzn ze sztangą, modelujący sylwetkę. Koncepcja tego treningu polega na trenowaniu najważniejszych grup mięśniowych poprzez stosowanie zmiennego obciążenia na sztandze w postaci wymiennych talerzy o różnej wadze. Dzięki różnorodności ćwiczeń i motywującej muzyce zajęcia te nigdy się nie nudzą.
Cel: ujędrnienie i modelowania całego ciała. Zwiększenie wytrzymałości mięśniowej.
Intensywność: średnia i duża.
Poziom zaawansowania: dla wszystkich.



TRX - Doskonały trening ogólnorozwojowy dla każdego, z użyciem specjalnych taśm podwieszonych do sufitu. Rewolucyjna metoda wykonywania ćwiczeń wykorzystując opór własnego ciała oraz grawitację.
Cel: budowa siły, wytrzymałości oraz elastyczności mięśni.
Intensywność: średnia i duża
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.



CROSS TRENING - To rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy, oparty na ćwiczeniach nie tylko zróżnicowanych, ale też intensywnych, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała. Jedną z podstaw Cross Training jest koncepcja “ruchów funkcjonalnych” takich jak np.: przysiady czy martwy ciąg (podnoszenie dowolnego przedmiotu z ziemi), które uruchamiają szereg stawów przy każdej czynności. Cross trening to zabawa, radość ruchu i nauki ciągle nowych elementów, sportowe wyzwania i przełamywanie barier. Rywalizacja z czasem, z samym sobą, jest istotnym elementem tego treningu. Dlaczego? Ponieważ czas pozwala Ci zdyscyplinować trening, obserwować i mierzyć efekty Twojej pracy oraz mobilizuje Cię do tego, aby za każdym razem angażować się w trening na 100%. Zaangażowanie jest podstawą osiągania celów na treningu, niezależnie czy chcesz schudnąć czy zbudować silne ciało.
Cel: poprawa wytrzymałości, sprawności układu krążenia i oddechowego, siły mięśni, elastyczności ciała, szybkości i sprawności ogólnej.
Intensywność: duża.
Poziom zaawansowania: dla osób zaawansowanych.



TABATA - interwałowy trening metaboliczny w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
Cel: zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu, spalanie tkanki tłuszczowej
Intensywność: duża
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

 

STREFA FIRE - obwodowy trening funkcjonalny,gdzie mamy różnorodną formę ćwiczeń,z obciążeniem własnego ciała jak i z przyborami.Zajęcia prowadzone w formie obwodu stacyjnego, o dużej instensywnośći. Celem tych zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawienie ogólnej sprawności fizycznej.
Cel: zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu, spalanie tkanki tłuszczowej
Intensywność: duża
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

 

JUMPING FROG  - to doskonała forma aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.
Cel: zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu, spalanie tkanki tłuszczowej
Intensywność: duża
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI - Trening skoncentrowany na dolnej partii ciała z naciskiem na pośladki. Głównym celem jest podniesienie jędrności oraz wymodelowanie kształtnych pośladków za pomocą ćwiczeń wzmacniających. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką cardio, która świetnie przygotuje mięśnie do pracy z różnymi przyrządami. Jeśli marzysz o pięknej, kształtnej i jędrnej pupie – przyjdź do Nas! Regularne ćwiczenia zapewnią Ci boski wygląd nie tylko z przodu!
Cel: jędrne i smukłe pośladki oraz uda. Szczupły brzuch.
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

PILATES - ćwiczenia izometryczne, mające na celu poprawę gibkości, elastyczności i równowagi całego ciała. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia.
Cel: jędrne i smukłe ciało, poprawa kondycji
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

JOGA - Rozciągające i rozluźniające zajęcia mentalne, które uelastyczniają ciało oraz redukują poziom stresu.
Cel: rozciąganie mięśni, wyciszenie ciała i umysłu
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia  są przeznaczone nie tylko dla osób, które walczą z bólem pleców czy też skrzywieniem kręgosłupa, lecz dla wszystkich, którzy pragną poprawić wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Zajęcia te angażują również inne partie ciała, takie jak barki, biodra czy też kolana, które odpowiadają za prawidłowe utrzymanie postawy całego naszego ciała. W trakcie tych zajęć uczymy się prawidłowego oddechu jak i również wzmacniamy i rozciągamy poszczególne partie mięśniowe.
Cel: wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i pośladków, ogólna poprawa kondycji
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

AKTYWNY SENIOR - zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanych i odpowiednio przygotowanych trenerów, którzy dopasują intensywność oraz rodzaj ćwiczeń do wieku i ewentualnych problemów zdrowotnych.
Cel: ogólna poprawa kondycji
Intensywność: niska
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

CROSS KIDS - Świetna zabawa, a zarazem aktywność fizyczna dla dzieci. W tym samym czasie rodzice mogą poćwiczyć na zajęciach cross lub na siłowni :)
Cel: ogólna poprawa koordynacji ruchowej
Intensywność: niska
Poziom zaawansowania: dla dzieci :)

 

aktualna promocja!

Zobacz Klub - odbierz voucher o wartości 100 zł - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu - +48 794 555 082

zobacz aktualny
GRAFIK ZAJĘĆ
przejdź do
STREFY KLIENTA
 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

OK